SK CENTRUM
Top links
MENU
Home
O nas
Sieci
Oprogramowanie
Serwery sieciowe
Serwis
Referencje
Kontakt
Warto zobaczyć

Advertisement
 
INFORMACJA
Od dnia 21.10.2005 zmianie uległy:

Nazwa firmy - obecnie:
SK "CENTRUM" S.C.

Adres firmy - obecnie:
80-809 Gdańsk,
ul. Chałubińskiego 13


Numer tel/fax:
(058) 300 43 34

 
System KD PDF Drukuj E-mail

System Kontroli Dostępu

Wprowadzenie

Zadaniem Systemu jest kompleksowa obsługa klienta. Od sprzedaży usług jednorazowych poprzez karnety, rezerwacje indywidualne i grupowe, rozliczenia klienta przy wyjściu z obiektu włączając towary i usługi zakupione już podczas pobytu na obiekcie do fizycznej kontroli wstępu. System ma modułową budowę i jest skalowalny: można go rozbudowywać wraz z rozwojem i wzrostem potrzeb użytkownika. Może być stosowany do obsługi takich obiektów jak: szkoły, stadiony, obiekty sportowe, fitness-kluby, siłownie, baseny, szpitale, inne.

Łatwy do zaadaptowania zarówno w istniejących obiektach jak i w nowo budowanych. Uwzględnia zróżnicowane potrzeby użytkownika.

Opis działania

W recepcji zlokalizowane jest komputerowe stanowisko obsługi klienta. Karnety uprawniające do wstępu i korzystania z zajęć lub usług mają postać karty kredytowej lub zegarka naręcznego. Służą one także do zakupu dodatkowych usług i towarów. Karnety są przypisane do poszczególnych klientów. Wraz z danymi klienta system przechowuje także jego zdjęcie, co umożliwia kontrolę tożsamości osoby posługującej się karnetem. Zdjęcie wyświetlane jest na ekranie komputera przy każdym wejściu klienta.

Wejście do obiektu może odbywać się poprzez urządzenie (bramka, kołowrót) sprawdzające ważność karnetu. Po zbliżeniu karnetu do czytnika urządzenie otwiera wejście i pozwala na przejście osoby.

Wyjście z obiektu również może odbywać się poprzez urządzenie kontrolne. W przypadku przedłużenia czasu korzystania z usługi ponad wykupiony limit lub zakupu towarów czy dodatkowych usług, przy wyjściu na ekranie komputera w recepcji automatycznie wyświetlane jest rozliczenie klienta.

System pozwala podzielić obiekt na kontrolowane strefy.

Klienci mogą również korzystać z dodatkowych usług i kupować towary w wewnętrznych barkach, sklepikach, kawiarenkach, kioskach itp. i rozliczać się przy wyjściu, posługując się karnetem podobnie jak kartą kredytową.

Cechy:
  • prosta i szybka rozbudowa systemu o dodatkowe strefy, punkty kontroli i stanowiska obsługi klienta
  • natychmiastowe nadawanie lub pozbawianie uprawnień (bez potrzeby każdorazowego kodowania karnetu)
  • wyliczanie rzeczywistego czasu korzystania z usług (automatyczne naliczanie ew. dopłat za czas dodatkowy)
  • nadawanie uprawnień korzystania z obiektu
    • wielokrotne
    • jednokrotne
    • do określonej daty (liczba dni)
    • limit na poszczególne usługi podczas jednej doby
    • limit na poszczególne usługi podczas jednej wizyty
  • bezpośredni bieżący podgląd i monitoring klientów (np. informacja czy dana osoba znajduje się w danej strefie w przypadku zagrożeń)
  • rozliczanie transakcji w wewnętrznych sklepikach i kioskach (funkcja elektronicznej portmonetki z możliwością opłaty z góry lub kredytowania)
  • działanie w oparciu o wodoodporne mikroprocesorowe karty zbliżeniowe dające zawsze gwarancję poprawnego odczytu. W odróżnieniu od kart z paskiem magnetycznym są one niewrażliwe na ścieranie, zatłuszczenie, zabrudzenie, zadrapanie, namagnesowanie i inne uszkodzenia
  • możliwość natychmiastowych zmian konfiguracji systemu (ułatwia bieżące modyfikacje usprawniając spełnianie potrzeb użytkownika systemu)
  • wprowadzanie wszelkich zmian i modyfikacji bez fizycznego dostępu do danej karty
  • automatyczne wyświetlanie zdjęcia klienta na ekranie przy użyciu jego identyfikatora
 
dalej »
Valid XHTML 1.0!   Valid CSS!   AnyBrowser!   Firefox.pl   Open Source Initiative OSI
Link 0 Link 1 Link 2 Link 3 Link 4